کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی برنامه مات Ùˆ تار کننده اطراف Ùˆ پشت عکس iOS Ùˆ اندروید
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

بازرگانی پرشین پیشرانه

بازدید : 74
سه شنبه 7 خرداد 1398 زمان : 12:07

بهترین برنامه محو و تار کننده پشت عکس اندروید و آیفون

۱۶ تا از بهترین برنامه محو و تار کننده پشت عکس اندروید و آیفون

امروزه با استفاده از گوشی های همراه و بدون نیاز به دوربین های حرفه ای می توان به عکسبرداری به حرفه ای ترین روش ها پرداخت. این گوشی های هوشمند با استفاده از برنامه های مختلف می توانند به راحتی با اعمال ویرایش های مختلف روی عکس ها به آن ها ظاهری زیبا و حرفه ای ببخشند. یکی از این ویراش ها که اعمال آن روی عکس میتواند به زیباتر شدن تصاویر کمک کند تار کردن پس زمینه عکس می باشد. در این مطلب به معرفی بهترین برنامه محو و تار کننده پشت عکس اندروید و آیفون خواهیم پرداخت.

برنامه مات و تار کننده اطراف و پشت عکس iOS و اندروید

Best Blur Photo Background Android and iPhone Apps

بررسی برترین برنامه تار کننده پشت عکس برای اندروید

ابتدا به معرفی چند مورد از بهترین نرم افزار مات کننده پشت عکس برای اندروید می پردازیم.

برنامه محو کننده اطراف عکس برای اندروید After Focus

برنامه تار کننده پشت عکس برای ایفون

اپلیکیشن After Focus محیط خوبی را برای کاربران خود فراهم آورده است که کار را جالب و آسان می کند. در اپلیکیشن می توانید انتخاب کنید که عکس جدیدی بگیرید یا از عکس هایی که در گالری دارید استفاده نمایید. همچنین می توانید با استفاده از انگشت خود نقطه تمرکز را تغییر دهید. علاوه بر این ها می توانید نوع مات کردن تصاویر را به دلخواه خود انتخاب نمایید.

دانلود برنامه تار کننده عکس Photo Editor by Aviary

نرم افزار مات کننده پشت عکس برای اندروید

Photo Editor by Aviary یک اپلیکیشن قدرتمند با مجموعه ای از ابزارها که علاوه بر تار کردن تصاویر اجازه تغییر نقاط تمرکز تصاویر را به کاربران می دهد. گزینه های Blur و Sharpen در این اپلیکیشن نیز در دسترس هستند گرچه شاید کارایی آن ها به آن اندازه که انتظار دارید نباشد. با این حال می توان گفت که Photo Editor همه نیازهای شما را جهت مات و تار کردن تصاویر فراهم آورده است. رابط کاربری اپلیکیشن کار را برای کاربران آسان کرده است. ویژگی هایی چون انواع استیکرها، رنگ ها و اشکال نیز قابل اضافه کردن به تصاویر هستند.

دانلود برنامه محو کننده قسمتی از عکس PicsArt

برنامه تار کننده پشت عکس برای سامسونگ و..

PicsArt با حدود ۵۰۰ میلیون بار دانلود شدن نشان داده است که توانسته رضایت کاربران خود را به خوبی جلب نماید. این اپلیکیشن کارایی به مراتب بیشتری از تار کردن تصاویر دارد و گزینه های متعددی را روبروی کاربرانش قرار می دهد. با استفاده از PicsArt می توانید به اعمال انواع فیلترها و ویژگی ها به تصاویر و همچنین برش دادن آن ها بپردازید. علاوه بر دارا بودن ابزار قدرتمند جهت تار کرن پس زمینه تصاویر، PicsArt ویژگی های جالبی دیگری نظیر ابزار CutOut هم در اختیار دارد. این ابزار به کاربران اجازه ساخت استیکرهای سفارشی می دهد. شاید تنها ایراد این اپلیکیشن را وجود تبلیغات در آن دانست.

دانلود برنامه تار کننده عکس Cymera

نرم افزار مات کننده پشت عکس برای اندروید

با اپلیکیشن اندرویدی Cymera هم می توانید عکسبرداری کنید و هم به ویرایش تصاویر و عکس های گرفته شده بپردازید. کاربرانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند به هفت لنز مختلف دسترسی خواهند داشت که به آن ها در گرفتن عکس هایی بهتر کمک می کنند. علاوه بر این ها چند افکت جهت مات کردن تصاویر در این اپلیکیشن وجود دارد گرچه شاید نباید انتظار زیادی از کارایی و عملکرد خوب آن ها داشت. وجود بیش از ۱۳۰ فیلترها جهت بهبود عکس ها از دیگر ویژگی های منحصربفرد این اپلیکیشن است. همه این فیلترها به رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است.

Background Defocus برای گرفتن عکس با پس زمینه تار با گوشی

برنامه تار کننده پشت عکس برای آیفون و اندروید

Background Defocus برای کسانی که به دنبال مات کردن تصاویر خود و نیز بخشیدن منظره ای حرفه ای به عکس خود هستند انتخاب بسیار خوبی است. این اپلیکیشن همه افکت های لازم برای تار کردن تصاویر را در خود جای داده است. شما می توانید با استفاده از انگشتان خود نقاط مد نظرتان را برای مات کرن تصویر انتخاب نمایید. شما می توانید اندازه قلمم مو و نیز شدت تاری تصویر را به سلیقه خود انتخاب نمایید. همچنین می توانید به زوم کردن تصویر و مات نمودن کوچکترین بخش های تصویر نیز اقدام کنید.

دانلود برنامه مات کننده پشت عکس Blur Image – DSLR Focus Effect

برنامه تار کننده پشت عکس ios رایگان

طراحی ظریف رابط کاربری Blur Image – DSLR Focus Effect و وجود انواع قابلیت ها و امکانات در آن، این اپلیکیشن را به یکی از بهترین انتخاب ها در حوزه خود تبدیل می کند. کاربران اندروید می توانند به راحتی پس زمینه عکس های خود را تار کنند تا ظاهری حرفه ای به آن ها ببخشند. اگر در هر مرحله ای از کار نتیجه بدست آمده را دوست نداشتید می توانید به راحتی تغییرات صورت گرفته را غیر فعال کرده و عکس را به حالت قبلی برگردانید. همچنین با Blur Image می توانید به اشتراک گذاری عکس های خود در شبکه های اجتماعی نیز بپردازید.

اگر می خواهید عکس های خود را سیاه و سفید کنید می توانید به مطلب ۷ تا از بهترین برنامه های ویرایش و تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید اندروید و آیفون در انزل وب رجوع کنید.

دانلود برنامه پشت عکس محو کن Focus Effect

گرفتن عکس با پس زمینه تار با گوشی

هر کسی که علاقه مند به تار کردن تصاویر خود است مطمئنا از کار کردن با Focus Effect لذت خواهد برد. کاربران Focus Effect می توانند به راحتی تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و به ویرایش ان ها بپردازند. آن ها می توانند تنها قسمتی از عکس را تار کرده و سپس ادامه کار را به خود اپلیکیشن بسپارند تا به صورت خودکار عملیات تار کردن پس زمینه تصویر را انجام دهد. Focus Effect حتی امکان انتخاب شکل تار کردن تصاویر را نیز فراهم نموده است. البته یکی از ایرادات این اپلیکیشن را می توان در استفاده از تبلیغات در محیط برنامه دانست که تا حدودی از محبوبیت آن کاسته است.

دانلود برنامه مات کننده پشت عکس LightX Photo Editor & Photo Effects

دانلود برنامه مات کننده پشت عکس

LightX یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در گوگل پلی با بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود است. LightX را نمی توان صرفا اپلیکیشنی برای تار کردن پس زمینه تصاویر داسنت بلکه امکانات کاملی از همه ویژگی ها و قابلیت های مورد نیاز جهت ویرایش و بهبود تصاویر در این اپلیکیشن گردآوری شده است. انواع ابزارها، افکت ها و فیلترها را می توانید در LightX بیابید. همچنین وجود قابلیت فوکوس بر روی عکس که به شکل بسیار خوبی عمل می کند این اپلیکیشن را از دیگر رقیبان خود متمایز کرده است.


معرفی بهترین برنامه تار کننده پشت عکس برای آیفون

در ادامه به معرفی چند تا از برنامه محو کننده اطراف عکس برای آیفون خواهیم پرداخت.

دانلود برنامه محو پس زمینه عکس Snapseed

دانلود برنامه مات کننده پشت عکس

اپلیکیشن Snapseed یکی از بهترین ها در حوزه ویرایش تصاویر است. از ویژگی های کلیدی ان می توان به دارا بودن حدود ۳۰ ابزار و فیلتر، کار با فایل های RAW، برش تصاویر، چرخاندن آن ها و البته محو کردن پس زمینه عکس ها و تصاویر را ذکر نمود. ابن ویژگی ها با استفاده از رابط کاربری ساده برنامه به راحتی در اختیار کاربران قرار گرفته اند.

Bokeh Lens برنامه تار کننده پشت عکس اپل

برنامه محو کننده اطراف عکس برای اندروید

Bokeh Lens یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب جهت ویرایش تصاویر است که با توجه به قابلیت هایی که دارد به راحتی کاربران را جهت تار کردن پس زمینه تصاویر و عکس ها کمک می کند. ابزار انتخاب اجزای مختلف تصویر در این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که کار با آن بسیار راحت می باشد. همچنین امکان زوم روی تصویر و انتخاب ناحیه ای خاص از آن نیز فراهم شده است.

FabFocus برنامه تار کننده پشت عکس برای آیفون

برنامه تار کننده پشت عکس اپل

با استفاده از اپلیکیشن FabFocus در آیفون می توانید به اضافه کردن تاری، عمق و انواع افکت ها به تصاویر خود بپردازید. از جهاتی شاید بتوان گفت که FabFocus از بهترین برنامه ها جهت محو کردن پس زمینه عکس ها و تصاویر است. این اپلیکیشن به خصوص برای کار با عکس های پرتره بسیار مناسب است. شیوه طراحی برنامه هم به گونه ای است که همه ابزارها و ویژگی ها به سرعت در اختیار کاربر قرار می گیرد. البته FabFocus رایگان نیست و برای استفاده از آن باید پول بپردازید.

دانلود برنامه محو کننده قسمتی از عکس Filterstorm Neue

برنامه تار کننده پشت عکس ios رایگان

با دانلود برنامه پشت عکس محو کن Filterstorm Neue همه ابزارهایی را که برای ویرایش تصاویر به شکل های مختلف و با سلیقه هایی متفاوت نیاز دارید دراختیار شما می گذارد. از ماسک های مختلف تا فیلترهایی از پیش آماده شده. شیوه استفاده از آن بسیار آسان، سریع و لذتبخش است و به گونه ای طراحی شده است که از تمام ظرفیت های سخت افزاری به خوبی استفاده نماید. در این اپلیکیشن می توانید از امکاناتی چون سیاه و سفید کردن تصاویر، تنظیم روشنایی و وضوح، برش قسمتی از آن ها و از همه مهم تر محو کردن بخشی از عکس ها استفاده کنید.

PortraitCam برای گرفتن عکس با پس زمینه تار

برنامه تار کننده پشت عکس برای آیفون و اندروید

PortraitCam یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که مخصوصا برای کار با انواع عکس های پرتره توسعه داده شده اند. با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین، این اپلیکیشن به طور خودکار صورت را در عکس تشخیص می دهد و روی آن فوکوس می کند. PortraitCam علاوه بر تار کردن پس زمینه عکس ها از امکانات زیاد دیگری هم برخوردار است. این برنامه محو کننده دور عکس امکاناتی مثل تنظیم رنگ خودکار، عمق بخشیدن به عکس و نیز قابلیت هایی جهت کار با عکس هایی که از طریق دوربین های DSLR گرفته شده اند.

برنامه محو کننده دور عکس Tadaa SLR

نرم افزار مات کننده پشت عکس برای اندروید

Tadaa SLR یکی دیگر از بهترین برنامه ها در زمینه کار با تصاویر و گرفتن عکس با پس زمینه تار در آیفون است. با این اپلیکیشن می توانید خودتان عکس هایی با کیفیت بگیرید و سپس با امکانات مختلفی که در اختیار شما قرار داده شده است به ویرایش و اصلاح آن ها طبق سلیقه خود بپردازید. در این اپلیکیشن هم به راحتی می توانید پس زمینه عکس های خود را محو و تار کنید بدون آن که در کیفیت اصلی تصویر خللی وارد شود.

برنامه تار کننده پشت عکس iOS رایگان Big Lens

گرفتن عکس با پس زمینه تار با گوشی

Big Lens از محوب ترین اپلیکیشن ها می باشد که توانسته است ظرف تنها ۶ ماه رکورد یک میلیون دانلود را بدست آورد. این نشان از قابلیت ها و امکانات بالای این نرم فزار است. Big Lens عمق عکس های DSLR را برای شما به ارمغان می آورد و در کنار آن دوربین آیفون را مجهز به قابلیت هایی جالب می کند. این اپلیکیشن از سیستم فوکوس هوشمند بهره می برد. ضمن اینکه دارا بودن بیش از ۱۸ فیلتر مختلف به شما اجازه بهبود و افزایش کیفیت تصاویر را می دهد. این اپلیکیشن دارای ابزاری اختصاصی جهت محو کردن عکس ها نیز می باشد.

Blur Image Background ، برنامه تار کننده پشت عکس برای آیفون

نرم افزار مات کننده پشت عکس برای اندروید

Blur Image Background همانطور که از اسمش هم پیداست مخصوص گرفتن عکس با پس زمینه تار است. شما می توانید به راحتی عکس مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس با استفاده از افکت هایی که در این نرم افزار دراختیارتان قرار گرفته است بخش هایی از آن را تار و محو کنید. از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن می توان به امکان به اشتراک گذاری تصاویر ویرایش شده در شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم اشاره نمود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 25

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 256
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • بازدید امروز : 55
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 845
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1040
  • بازدید ماه : 2542
  • بازدید سال : 9999
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 58156
  • کدهای اختصاصی